Thursday, October 26, 2006

...στις καθυστερήσεις

Συντρόφισσες και σύντροφοι,
δυστυχώς δεν έχω internet αυτό τον καιρό και η μόνη επικοινωνία μαζί σας γίνεται καθυστερημένα μέσω του blog.
To 4ΣΣ4ΦΣ για μένα δυστυχώς δεν έχει τελειώσει. Λέω δυστυχώς, γιατί έχω πέσει σε ένα σύννεφο θεωρητισμού και δεν βρίσκω τους δρόμους να ξεφύγω. Ελπίζω στις επόμενες μέρες να καταφέρω να ολοκληρώσω το θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο της δικιάς μου εμονής με ένα project σαν και αυτό. Ολοκληρωθεί δεν ολοκληρωθεί, σε έντυπο, η όλη δράση, θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ το οργανωτικό παράδοξο με το οποίο έχω ήδη φτάσει ως εδώ. Είμαι σίγουρος πως όλη αυτή την θεωρητική διαπάλη με τον εαυτό μου (μας), ακόμα και αν δεν δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να προχωρήσει αυτή η ομάδα, δημιούργησε πάντως συνθήκες, προσωπικές ή ομαδικές, για την περαιτέρω κατανόηση της προσωπικής μας σχέσης με παρεμφερείς ομάδες. Παρόλο που δεν θίξαμε κάποια βασικά από τα ερωτήματα της όλης δράσης, δεν ακουμπήσαμε καθόλου την κοινωνική αποίχηση, δυναμική και παρεμβατικότητα της Τέχνης και δεν μιλήσαμε για την σύγχρονη εικαστική σχέση, εικόνα και παρουσία, η δράση μας είχε ουσία. Μπορεί να κινηθήκαμε σε πρώιμα στάδια της διαδικασίας συνεύρεσης, όμως οι προβληματισμοί, οι θεωρητικές διαδρομές και τα κείμενα τα οποία παρήχθησαν, νομίζω ότι μας βοηθούν να δημιουργήσουμε βάσεις.
Όσο αφορά εμένα, θα συνεχίσω για λίγες μέρες μέχρι να ξεφύγω από το στοιχειό που με κυνηγά, στέλνοντας διάφορα, και καταλήγοντας -ελπίζω κάποια στιγμή - σε ένα κείμενο ή κείμενα που θα μπορούσαν να αποτελούν αποσπάσματα μιας ευρύτερης δημοσίευσης σχετικά με το 4ΣΣ4ΦΣ. Ελπίζω όλοι ή κάποιοι από σας να παραμείνουν in touch με το blog αλλά και με όλο το θεωρητικό και πρακτικό υπόβαθρο που προσπαθήσαμε να στήσουμε, σχολιάζοντας ή προσθέτοντας κείμενα. Χαίρομαι που αναγνωρίζω μια υποβόσκουσα προσπάθεια να δημιουργηθούν -να ανακαλυφθούν θα έλεγα- κάτω από ίδιες ή άλλες βάσεις, νέες δομές συνεύρεσης, σύνθεσης, έκφρασης και δράσης.
Άλλωστε αυτό -για μένα- ήταν και το ζητούμενο της 4ΣΣ4ΦΣ. Αυτό με ιντρίγκαρε περισσότερο, γι'αυτό και προσπάθησα να συνθέσω ένα λειτουργικό παράδοξο. Όντας ο πλέον άσχετος από όλους όσους συμμετείχαν, πράγματι τυχαία ευρισκόμενος, προσπάθησα να αποστασιοποιηθώ από κάθε προσωπική σχέση με το υπόλοιπο σύνολο και να θεωρήσω πως βρίσκομαι από την αρχή σε μια εμβρυακή σχέση/ δομή/δράση. Νομίζω, να σας πω και την αλήθεια, πως τις περισσότερες φορές ζούσα στο δικό μου παραμύθι. Ωστόσο, και σας ευχαριστώ για αυτό, μέσω αυτού μου δόθηκε η ευκαρία να εκφράσω θέματα και ζητήματα που με γυρόφερναν καιρό. Ελπίζω να μην σας κούρασα. Thanks again.
Ελπίζω να τα ξαναπούμε και από κοντά,
kyrb2@yahoo.gr , το mail μου,
Φιλιά
ΚΥΡ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home